News:

So anyway, Vizuina is back online (fură ceva probleme cu PHP 7/5, alea.. și oricum ați uitat)

Main Menu

Masoneria romana.

Started by Furnika, August 03, 2007, 01:46:53 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Furnika

Date statistice:
THE NATIONAL GRAND LODGE of ROMANIA has 6234 active members, organized in 203 regularly constituted and active Lodges throughout the country, in which are working 4657 masters,  690 companions and 887 entered apprentices, and the number  of candidates is 512.
Interesant: majoritatea au facultate, cei mai multi membri sunt ingineri iar cam 80% sunt masters.
http://www.masonicforum.ro/en/nr28/toc.html
Puteti vedea poze de la o ceremonie aici:
http://www.masonicforum.ro/en/nr28/suceava.html
Oare onorabilii au servit un vin de regiune superior la PET dupa ce si-au scos sortzurile?

live

Pot zice "FUCK THEM!" ? E voie? Na, că am zis deja...  :angry1:
vorbesc, deci exist. Doamne, ce mult exist...

Furnika


live

Da' pentru că mă disperă ideea că suntem conduşi, din umbră, de nişte ticăloşi. E de ajuns sau mai vrei?  ;D 
Am impresia că nici tu nu-i iubeşti prea mult pe masoni. Mă înşel?  :whistling:
vorbesc, deci exist. Doamne, ce mult exist...

vlad

Live, ia uită-te mai bine la avatarul Furnikăi. Ce se vede acolo, în spate, în filigran?

vlad

Mie mi se par mai interesante confreriile Sufya.

live

Na, ce să se vadă... Un compas, un echer, un G...nu mare lucru.  ;D
Ce ai fi dorit tu să-mi transmiţi, stimatul meu văr?

PS: Vii pe 11, la Pucioasa?
vorbesc, deci exist. Doamne, ce mult exist...

vlad

Păi încă nu ştiu (Pentru ceilalţi: la Pucioasa, pe 11, e o reuniune a lojei Pucioasa, dar şşşşt.)

live

Loja Constantinescu, dar să trecem peste asta, tinere Cavaler!
Ar fi frumos să vii, mă gândesc! Marele Maestru Tore s-ar bucura să vadă la "ritual" tineri frumoşi şi deştepţi ca dumneata... Acum, că te-am lăudat, vii?!  :whistling:
vorbesc, deci exist. Doamne, ce mult exist...

tapirul