News:

So anyway, Vizuina is back online (fură ceva probleme cu PHP 7/5, alea.. și oricum ați uitat)

Main Menu

nu sunt medic,dar incerc sa ma tratez

Started by nanika, September 26, 2006, 08:10:06 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

nanika

apropo de laptele din usa,nu stiu care e valoarea lui natritionala,nici nu ma intereseaza,atata timp cat sunt departe de meleagurile mioritice.cert este ca,departe fiind,mai mult sau mai putin cu acces la informatii,vroiam sa stiu care este cantitatea de calciu necesara unei persoane,pe zi,daca cineva stie,apreciez raspunsul....

vlad

Google. Si un antialergic pentru reactia la meleagurile mioritice.
Totusi scrii pe forumul asta, care, intr-un fel, e aproape de meleagurile

Desi eu unul chiar nu stiu care e doza zilnica recomandata de Ca. De fapt, depinde si de ce fel de calciu manânci, nu toate se absorb la fel. Lucrul pe care il stiu, totusi, e ca acest tap ispasitor universal care este "caderea de calciu" e de fapt inocent si chiar inexistent. Boa noite.

A CERB

1200 mg/zi premenopauza
1500 mg/zi postmenopauza

plus vit D 400( unii zic 800) u/zi

pentru referinta, calciul alimentar este cel mai bun. un pahar de lapte( usa sau nu) -300 mg. la fel 2 felii branza. OJ calcium fortified-la fel. o friptura cam 200 mg . se aduna media zilnica si se suplimenteaza cu calciu tablete. nu recomand generice ieftine( facute pe baza de var, contaminat cu plumb). Oscal( facut din scoici), Caltrate, Viactiv ar fi alegeri mai bune.

pentru alergie la usa recomand tarom one way.
Smile! It confuses people!

nanika